یوونتوس ایران آرشیو خبر ها
بروز رسانی سایت و کانال ویدئو

بروز رسانی سایت و کانال ویدئو

وب سایت یوونتوس دات ای ار همواره بر آن است تا شرایطی را برای هواداران فهیم و متعصب تیم یوونتوس فراهم آورد تا بتوانند از امکانات سایت نهایت استفاده را ببرند و لحظات مفیدی را در وب سایت هواداران یوونتوس سپری کنند.

 

از امروز بخش جذاب و دیدنی ویدئو فعالیت دوباره ی خود را از سر شده است و شما عزیزان بیانکونری می توانید نسخه های دسکتاپ و تبلت بخش فارسی، از آخرین ویدئوهای تیم یوونتوس بهره مند شوید و تمامی گل ها و خلاصه ی بازی های بازی های گذشته ی تیم محبوبمان را با بالاترین کیفیت (HD) ممکن مشاهده فرمایید.

 

در این بخش سعی بر آن است تا هواداران یوونتوس در ایران بتوانند به راحتی و با چند کلیک، به ویدئوهای موضوعی خود دسترسی داشته باشند و بتوانند از این قسمت سایت نیز در نهایت آرامش استفاده کنند.

 

همچنین برای مشاهده و یا دانلود مجموعه کامل ویدئوهای خلاصه تمامی بازی های فصل گذشته، فصل 2015/16، به کانال رسمی آپارات کانون هواداران باشگاه یوونتوس مراجعه کنید.

 

لازم به ذکر است که در آینده ای نزدیک ویدئو های مربوط به بازی های تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2016 از طریق کانال آپارات و وب سایت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

در نهایت از حمایت های شما هواداران عزیز بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم با در میان گذاشتن نقطه نظراتتان از طریق فرم ارتباط با ما، به افزایش کیفیت وب سایت کمک کنید و موجب دلگرمی مجموعه عاملان فعال در سایت یوونتوس شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
علی دانشمند
علی دانشمند«طراح سایت»
ارتباط با نگارنده: